Kalle + pirater

Hejsan hejsan.
Min fredagskväll har sett ut såhär.
Först kom älskling hit runt 3 sen var jag med honom fram till ungefär halv 9, super tråkigt att sista tåget går kl. 9, kan ju också berätta att min pojke är gulligast. Fick en tidig födeledagspresent och då fick jag 400kr på Gina Tricot. Hur gulligt är inte de ?! :o
Sen gick jag hem och kollade på Så ska det låta ( älskar det programet haha.. ) ÅHH , Kalle Moraeus va med, älskling ! Han är ju bara för gullig, liksom tjock och endast gullig.. Haha alla vill ha värsta snyggingarna med magrutor, jag vill ha Kalle.. hahhahahahah.
Sen kollade jag mamsen och bror på Pirates of carabien, den första. Haha.
Sen nu sitter jag här och nördar. Finns inte så mycker mera att säga.
Adiooossss :-D
KÄRLEK TILL KALLE ♥♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0