Smash it

Kom nyss hem från min amigo malino.
Kollade på nån skit äcklig skräckfilm, den var inte läskig utan mera äcklig.
Man blev typ cp skadad av den!
Så fort jag kom hem startade jag the hills igen.
Hihi så man tänker på någonting annat.
Haha tänkte berätta vad som hände mig i fredags på Liseberg.
Jag mina brudar & några boys åkte radiobilarna.
Då sitter jag där i min skit snygga röda bil och då kommer det en lite unge 7-10 år kanske.
Han är neger och kunde inte svenska, men först krashar han in i mig, sen sträcker han in sin hand i min bil och drar sin hand över hela mitt lår!
Kan man bli mera äcklad eller?
Hade de varit en 16åring kanske man hade förtstått lite bättre, men WTF typ 7 år ?!

Nu har jag ingenting mera att berätta om så jag ska kika på the hills.
Kram :)


Kommentarer
j

Dagens blogg tävling är avslutad. Kika om det var du som vann! kram

2011-07-25 @ 09:41:38
URL: http://karppinen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0