7 am

Jag är sjukt taggad för att åka till Stockholm imorgon.
Var ett tag sen jag var där så ska bli kul.
Dock så har ju allting sina nackdelar så jag måste upp kl.7 om jag ska hinna fixa mig.
Idag har jag inte gjort någonting speciellt, bara varit hemma och chillat you know.
Kollade nyss på någon film med mamma & pappa där Dolph Lundgren var med.
Haha den var ganska B, men vad kan man förvänta sig igentligen?
Just nu kollar jag på Gordon Ramsey och något av hans hundra program.
Men igentligen så ska jag nog dejta kudden för är så sjukt trött.
Men jag tänkte att jag var tvungen att göra ett inlägg till idag.
Blir nog ett imorgon också innan jag åker.
Men ha de bäst gullungar och sov gott ! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0