Inte som alla andra

Äntligen har de kommit lite värme!
Fast det hjälper dock inte mig, sitter här med mina fluffiga tofflor, mjukisbyxor och tjocktröja och fryser hur mycket som helst !
Jag är verkligen inte som alla andra, herregud.
Idag händer väl ingenting speciellt, ska väl ner till fotbollen senare och ta lagfotto och träna litegran.
Match på söndag, på min födelsedag surt. Nu ska jag nog dra mig till tv och titta på Simpsons och Family guy.
Ha de bra, ciiaaaoooooooo
Slänger in en fullt seriös och gulligt osminkadbild, pusssssssssssss


Kommentarer
johanna

åh, du är alltid så fin utan smink michelle!

2011-05-26 @ 16:51:32
URL: http://johannadaunfeldt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0