Hemma igen

Hemma nu efter en seg dag i skolan. Så galet trött hela tiden, de är helt sjukt. Det måste bero på de fittiga vädret utomhus. Herregud kan man få sämre väder eller ? 
På påsklovet låg man ute och solade, nu har man nästan vinter kläder ..?
Aja ska klaga på lite till när jag ändå är igång, har sjukt mycket läxor och ändå vet jag inte vad jag har. 

Ska spela fotboll hela dagen imorn i skolan, skol dm. Killarna vann och kom till final nu kan inte vi vara sämre. Då blir det pinsamt. Kommer säket vara lika dåligt väder imorgon också bara för de.
Sen är jag på så sjukt dålig humör p.g.a vissa människor, förstår mig verkligen inte på dom. Skulle kunna sitta och skriva i flera timmar hur illa jag tycker om dom men det skulle bara vara segt.
Nu ska jag väl sluta klaga här och gå och bli på bättre humör. Skriver mera sen.
Fuck allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0