20:14

Klockan är nu snart 9 och då bär det av till Malin igen. Gick hem för att äta kebab. Mums:$
Sen ska väl hon och jag sitta och heja vilt på Eric Saade ! Hahaha..
Men man kan ju alltid hoppas att Sverige vinner men det skulle vara ganska konstig med den låten vi har med nu..
aja, hela Sverige får sitta hemma och hålla tummarna !
Min kamera följer nog med så det kanske blir lite bilder senare, jag blir nog inte kvar tills det är slut för ska upp kl. 08.00 imorgon för vi ska rensa ogräs med fotbolls laget, riktigt härligt ! Sex timmar ogräsrensning... herregud vad gör man inte för pengar ..
Nu blev det mycket punkter och mycket klag haha. Nu ska jag spela lite gitarr innan jag ska till Malin, blir nog och spela lite på hennes underbara gitarrer också. Hennes är lite bättre än min, men gitarr som gitarr.
Nu ska jag inte babbla på för mycket, hörsssss :)
Slänger väl in en liten bild på Eric Saade. Gör Sverige stolt nu.


Kommentarer
Anonym

Sv: Tack michelle det värmer verkligen ! Han kom ju 3a iaf, grymt! ;)<3

2011-05-15 @ 01:10:32
URL: http://mmalinjuhliin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0