09.29

Kom hem runt halv 12 igår från middagen hos Biskopen. Det var helt galet ! Det var som ur en film, massor med ettiket och liknande, kände mig verkligen helt borta. Men sen började man slappna av och hade faktiskt jätterolig. Träffade en melonas kompis, galet snäll och hade sjukt bra humor. ( Precis som jag då ) Kunde verkligen inte hålla mig för skratt, så fort han sa någonting kunde man bara skratta. När det var dags att åka hem tog jag Jonas och Simon ( som melonas kompisen heter) en liten promenad ner till vattnet. Haha det var också kul där nere. Behöver inte säga så mycket mera än att det var jätterolig.
Nu ska jag i alla fall ner och spela fotbollsmatch mot Skiljebo. Tagga nurå !
Vi får höras mera sen, pussar :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0