Text av älskling

när du ser in i mina ögon så brinner dom av kärlek. michelle du är mitt allt jag älskar din närhet. hoppas att det alltid kommer vara du och jag livet ut. för utan dig vid min sida skulle livet va slut. jag älskar dig mer än allt på denna jord. ja det går inte att förklara för det finns inga ord. vart skulle jag ta vägen utan dig, du är mitt allt och du ska alltid va min tjej'
När du ser in i mina ögon så brinner dom av kärlek.
Michelle du är mitt allt jag älskar din närhet.
Hoppas att det alltid kommer vara du och jag livet ut.
För utan dig vid min sida skulle livet va slut.
Jag älskar dig mer än allt på denna jord.
Ja det går inte att förklara för det finns inga ord.
Vart skulle jag ta vägen utan dig, du är mitt allt och du ska alltid va min tjej.♥

( Han sa att han skulle skriva en 5minuters text om mig, asså med rim och skit och de här skrev han. SÖTIS ! )






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0