Sunday night

Hellu hellu sötnosar :)
Det är söndag kväll och de är så skönt utomhus, sommaren är på g !
Kvällen spenderades med min homie vanessa, vi spelade wii och sprang på löpband haha :D
Hade jättekul i alla fall, körven åker utomlands på fredag .. kommer sakna min homie .. :(
Imorgon är de handbollsträning, vette fan om jag orkar asså. 
Jag och mamma ska också handla lite kläder till mig och sen ska jag sitta hela dagen och leta som en galning efter en tapet till mitt rum!
Hmm.. lite allmän info, min morbror är här och stannar tills på fredag, kul !:D
Sen på onsdag åker jag nog hem till älskling i virsbo. ( Hehe de är första gången jag åker dit och vi har varit tillsammans i snart 4 månader .. )
Det kommer i alla fall bli as kul !
Men nu ska jag kika på tv, haha ovanligt, byeeee babes :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0