Miss u

Hej bloggen !
Lite allmänt nurå , kan berätta att jag nyss kom hem från fotbollsträningen, det var inte så jobbigt men man blev sjukt svettig bara för att de var så varmt utomhus ! Sen efter den tog jag och clara en cykeltur hem men vi stannade vid sörby och snackade i ungefär 50min sen åkte vi hem. Thihi busigt. Sen nu blir det att duscha och sen sitta hemma och ta de lugnt, kanske men en film eller någonting.
Kan också berätta att min älskade pojkvän är uppe i fjällen och ska vandra och har ingen täckning så nu blir det 4 långa dagar utan honom, saknar honom redan hur mycket som helst ! :-(
Finns nog inte så mycket mera att säga, imorgon ska jag hänga med mamma till jobbet någon timme för efter det ska vi och handla bikini. Sen blir de väl att "fredagshandla" då när vi ändå är igång och då ska vi väl runt hela västerås. Så galet segt, men men.
Nej nu ska jag inte sitta här och babla på hur mycket som helst, men kan säga att jag inte ser statistiken på bloggen så jag vet inte ens om någon sitter och läser det här. Haha..
Ha de bäst !
( slänger in en liten bild på en bävern michelle)
)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0