Match

Idag har jag hunnit med massor med grejer.
Först var jag i skolan och hade klasstävling, min klass kom 3a.
Fast igentligen 4a men en klass med 9or blev diskade.
Sen efter skolan åkte jag johanna och madelene till kyrkan och tränade på att sjunga , dom på deras låt och jag på min.
Sen skjutsade anders hem mig och johanna till johanna, så käkade vi pizza och efter de åkte vi hem till malino för johanna skulle fixa hennes och malvas hår och jag skulle låna malin vågtång tills imorgon.
Det var mysigt att umgås med dom brudarna ett tag och bara snacka lite och chilla, jag hann se malvas färdiga frisyr och outfit, verkligen super snygg!! Jag hann se halva malin frilla och hennes klänning har jag sett redan, vet att dom två blir snyggast på hela niornas middag!
Nu ska jag i alla fall och spela match, mot syrianska (?)
Tack för allt idag brudar , i love u.


Kommentarer
malin

sv: okej då! jag hörde aldrig att vi blev diskade men det är många som säger det men det är väl inte hela världen ;-) Min frilla blev supersnygg!!!

2011-06-17 @ 16:30:03
URL: http://mmalinjuhliin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0