Igelkotte

Tjenare tjenare.
Inte gjort någonting speciellt ikväll, varit hemma med familjen tagit det lugnt och grejer.
Jag och mamma tittade på en film i alla fall " En mor till salu" typ en revy. As rolig.
Höll på att garva läppen av mig.
Kvällens bästa verkligen:
- Varför dricker en igelkott kaffe ?
För att den ska hålla sig pigg.

HAHAHAH, vet inte om någon av er som läser min blogg fattar min humor, men jag älskar den verkligen.
Imorgon är det Aroscupen som står på schemat, blir fotboll hela dagen, hela helgen och början på nästa vecka ;-)
Haha kan de bli bättre ? ;-)
( bara inte syrianska är med så, då blir de inte kul, eller ..? )
Har varit på toppen humör hela kvällen, ni skulle bara ha hört ! HAHA !
Men nu ska jag ta fram alla fotbollskläder och tagga för imorgon.
Byebye leverpaj :-*


Kvällens godsaker


Sen passade jag på att måla naglarna också. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0