Glömde !

Hejsan bloggen !
Som jag skrev inlägget tidare så skulle de kommit ett till, men jag hann inte för jag sprang runt som en galning och letade efter min plånka ! Den var helt borta, men allt är under kontroll för jag har hittat den nu.
Som jag också skrev tidigare så skulle vi på museeum i dag, haha de var inte så himla kul. Men våran "guide" vad han som är en jobbig djävul, thihi. Vi fick typ göra hattar som var av massa skräp som skulle visa vad vi tyckte om att göra, haha min var så himla snygg !
Sen efter det gick jag och mötte Alexander , stackarn hade suttit och väntat i 2 timmar på mig ! 
Men sen åkte vi med bussen hem, med Gunnis ofc så jag fick åka gratis, hehe de fick han också eftersom de var typ inga som skulle med hem igen. Men sen var han och jag hemma hos mig ett tag och chillade sen åkte vi och mötte amanda  ( som är min bästa läsare )  och så kollade vi på A-lagsmatchen. Tillberga förlorade med 6-1 , inte okej.
Imorgon ska vi också på något museeum, man liksom ba: okej???
Nu ska jag inte babla på nå mer utan nu ska jag kolla på Jersey Shore , sen tror jag nog att jag ska sova.
Cool tjej..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0