..

Jag orkar inte med allting längre.
Det har blivit för mycket, falska vänner och massa träningar och press på en hela tiden.
Vem finns där när man behöver prata och mår skit..?
INGEN för alla är för upptagna med att sminka sig , supa och va med killar.
Jag förstår mig inte på dom som säger att dom alltid finns där när dom inte gör de.
De är bara massa fucking skitsnack som dom säger bara för att dom vill veta vad som har hänt.
Tror att alla som läser det hära känner igen sig eller håller med.
Jag fattar bara inte hur ni kan göra såhär mot mig.
Fattar inte...
Nu kanske nån snäll människa bryr sig .. eller hoppas jag på för mycket?




Kommentarer
johanna

michlopichlo, strunta i dom, dom är ju inte värda dig! Ta och häng med dom som beter sig bättre och uppskattar dig, lägg dom bakom dig och skaffa bättre vänner tjejen:):):):)

2011-06-26 @ 11:34:40
URL: http://johannadaunfeldt.blogg.se/
malin

älskar dig michelle, även fast jag är dålig på att visa det så betyder du mycket för mig. kan vi träffas imorgon innan träningen? smsa om du kan! <3

2011-06-26 @ 16:56:25
URL: http://mmalinjuhliin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0