brownieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Nu är jag hemma från en awesome dag i gropen.
Jag och Vanessa la oss vid Evelina , Alva , Håkan och julia ( ? ).
Sen kom Oliver ner och la sig vid oss och lite senare kom Marcus och Hampus.
Lite härligt gäng att umgås med. Tog mitt första dopp för i år, jag tyckte det var svinkallt men de gjorde ingen annan.
Men jag badade i alla fall. Håkan , Evelina och Alva dränkte hampus med kläderna på mohaha, sen då hade alla badat utom marcus så jag passade på att dränka honom med kläderna på, dock hade han mobilen i fickan .. hehe.
Jag tycker jag blev fett med brun, fick fetaste randen på ryggen. Kameran hängde inte med så blev inga bilder.
Kan ju också berätta att jag cuttade upp hela min vänstra stortå. Inte okej !
Den blödde som fan och gjorde as ont , okej det gör den nu med men ändå.
Mamma tyckte såret var så stor så jag skulle in och sy , men vi sket i de , haha.
Kan ju medela att idag får jag sova i mitt rum :-D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0