22:35

Go kväll ! :-)
Jag har inte så mycket att säga just nu , men jag kände att jag ville skriva någonting.
Hmm... hade fotbollsträning nu ikväll, inte så mysigt efter att de hade regnat men men.
Har verkligen ont i hela kroppen efter matchen igår och så har vi match imorgon såklart.
Å så aroscupen hela helgen. Liksom fotboll , fotboll , fotboll hela tiden. Som tur är har vi ingen träning på torsdag. Btw, jag får sommarlov då !
Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på mitt älskade Jersey shore. Omg kärlek till de programmet !
Haha jag hade tydligen ganska mycket att skriva i alla fall, men imorgon är de klass-tävling (?)
Man ska göra massa saker i hela tillberga, springa och cykla och simma och grejer, jag ska "skjuta" eller kasta bollar på konor kan man också säga. Haha vi får väl se hur de går.
Önska klass 8a lycka till nurå !
Ciao, sweet dreams♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0