22:35

Hejsan alla !
Kom nyss hem från Hökåsen, där jag har varit med Sara, Ida å Clara.
Först var jag och clara i tillberga och då skulle vi kika på film, då kom sara och ida också.
Vi kollade på Patrik 1,5. Sen drog jag hem och käka och sen bar de av till hökåsen.
Vi chillade i en lekpark å snackade. Sen gjorde vi lite mera grejer också, eftersom mina föräldrar jobbar fick de bli tidiga bussen hem.. kul.
Imorgon har vi match , fast dock en serie match. Evelina kommer på besök också och sen ska jag köpa nya skor och dammsuga altanen ! Kommer aldrig hinna allt , eller ? Får kriga på lite. Nej nu ska jag läsa bloggar, om någon har någon bra att tipsa med får ni gärna säga till.
Ha de awesome !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0