22:22

Hellu bloggen.
Matchen gick faktiskt bra, fast vi förlorade med 2-1.
Dom ledde hela matchen fram tills de var ungefär 7 min kvar, då får vi ett anfall och Sandra gör mål.
Alla i laget blev sjukt taggade och hade vi fått in dom skotten vi sköt på några minuter så hade vi vunnit med 3-2.
Men men, livet är inte alltid rättvist. Vi spräckte deras nolla i alla fall, dom hade inte släppt in en enda boll på alla matcher dom hade spelat så de va nice !
Jag kastade massor med inkast och sträckte till ryggen så nu kan jag knappt gå eller sitta, härligt häligt.
Imorgon ska klassen till gropen, kommer säkert vara svin varmt eller kallt, hmm..? aldrig mittemellan.
Men nu är jag helt galet slut och ska gå och lägga mig, tagga sommarlov på torsdag !
Ha de super bäst, bye ! :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0