Una pregunta, si si

Helluj :)
Vad tyckte ni om våra snygga tröjor då? ;)
Hehe, men efter vi hade fått dom så tog jag och clara en promenad hem till mig.
Kollade på The hills och chillade vid datorn.
Sen så gick vi ut en sväng och då mötte vi sara och pratade lite med henne.
Sen nu sitter jag bara här och tar de lugnt, imorgon kommer bejb hit.
Om de blir fint väder så åker nog han och jag med mamma och pappa till sala och badar lite.
Hihi kommer känna mig liten igen då, för jag, min bror, mormor och morfar campade alltid där.
Skriver mera imorgon, massor med pussar ! :)

Ja visst ja, jag hade en fråga, vet inte om någon kommer svara men ändå.
Tycker ni att jag ska ändra någonting med bloggen ? eller tycker ni att den är bra ? :)
skulle vara jätte tacksam om ni skrev.
Bye :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0