Sverige-Frankrike

1-0 till sverige.
Haha så hör man komentatorn säga "sverige vad helt klart bättre"
Haha jag tycker inte sverige är bra någonstans just nu, passar ju helt knas.
Dom spelar bara på vänstersidan och slår skit passningar.
Haha nej nu ska jag inte sitta här och gnälla, jag är ju inte bättre än dom precis:)
Jag har också provat på en sån här epilator idag, OMFG säger jag bara !
Shit va ont de gjorde, gjorde bara en liten bit på mitt ben & sen klarade jag inte mera.
Sen fick man värsta röda märkerna efter.
Asså gud, de svider fortfarande:(
Men nu ska jag vara social med min papi.
Skriver mera senare!
Slänger in en gammal webcam bild också :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0