Home from Power Big Meet

Rubriken ? ;)
Det var sjukt fin väder och vi satt vid Oxbacken och åt pizza för att sen bege oss till Löga.
Där mötte vi bonden som jag har jobbat åt i en vecka och hans familj.
Snackade lite med dom och käkade en sockervadd sen drog jag och mötte Lovisa aka Kiwi.
Vi chilla runt lite och jag chillade runt i en backe haha.
Flum.
Sen åkte vi till Hälla och kollade lite där också.
Nästa år har vi också raggarbil ! :D
Nej nu ska jag sova, är sjukt trött.
Jag och bebu somnade sent och vaknade tidigt så de är inte så okej just nu.
Har haft galen huvudvärk typ hela kvällen tills jag fick ipren.
Jag tog med mig kameran men den tog slut på batteri så.. :(
Aja sov gott alla sötnosar och raggare !
Pussss ! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0