Hemma

Nu är jag äntligen hemma efter sådär 6 timmar i en bil.
Varav en och en halv sov jag och sen två kisspauser och en donken pause!
Hihi, gothia har varit helt underbar.
Kunde inte bli bättre, allt har varit jätteroligt.
Varit på liseberg varje dag utom i måndags för då var de invigning.
Men jag har också varit på ullared och shoppat för 1696:-
Hihi, bilder på grejer kommer imorgon om jag orkar.
Men nu ska jag ta en dusch sen sätta på mig min nya pyjamas som jag köpte i ullared.
Kanske skriver mera senare.
Nu måste jag i alla fall kolla alla bloggar!
Kan ju ha hänt massor på en vecka.
Nej nu ska jag sluta babla pussar ! :)


Kommentarer
josefin

Jag har precis börjat med dagens blogg, vore kul om du ville va med!!:)



KRAM!

2011-07-24 @ 12:54:07
URL: http://j-josefin.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0