Hejsan skönheter !

Nu har jag nästan packat färdigt.
Nu är de bara några saker som ska ner som jag inte kan packa ner nu.
Som plattången och p-pillerna och de.
Annars är helt klar.
Men väskan är överfull & mamma låter mig inte hyra in lite plats hos henne så får väl ta en väska till..:)
Så nu kommer de inte bli nån uppdatering på sådär 7dagar.
Eller kanske kommer nått mobil inlägg, men vi får se.
Kameran hänger såklart med så bilder blir de ! :D
Nu ska jag plocka mina ögonbryn och lite sånt!
Sen blir de ju Sverige-Frankrike ikväll & en liten fågel viskade i mitt öra att om Sverige vinner ikväll kommer vi träffa dom på Gothia, dom kommer åka dit och fira! :D
Skoj skoj.
Aja, adios ! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0