12:51

God morgon alla sötnosar!
Idag är det söndag och första dagen hemma efter Gothia.
Kändes jättetråkigt att inte bli väckt av allas föräldrar och att frullen inte stog klar utanför rummet.
Haha men ändå skönt att vara hemma faktiskt.
Jag har tagit lite bilder på de jag har köpt och ska ta mera sen så bilderna kommer senare idag.
Pallar inte nu, hihi.
Jag och mamma åkte nyss till mormor och sa hej eftersom vi inte har träffat henne på en vecka.
Just nu gör jag ingenting, kollar på top model, men den från australien.
Den är inte lika bra men men.
Sen har jag snygg tröjan på mig som ni ser på bilden, hehe ! :D
Kan också berätta att imorgon kommer min älskade alexander hit.
Gud vad jag har saknat människan!
Men ni får ha de bäst så skriver jag mera senare.
Kommer nog bilder från invigningen och sånt då med, eller ?:)


Kommentarer
j

klockren tröja.



var gärna med i min tävling. kram

2011-07-24 @ 13:35:27
URL: http://karppinen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0